München, Te csodás :)

Friss topikok

  • Pszicholand: huhh, jó sok esemény :-) a tetőtéri lakáshoz sok sikert, laktunk olyanban, hááát macerás volt a sz... (2013.05.30. 18:51) Pakolás, költözés, ősz, stb.
  • Esztykeee: @Anett Sipos: újrakezdteeeeeem:)) Millpussz Bébikém! (2013.05.09. 11:28) Közvélemény-kutatás
  • Esztykeee: @girlaroundtheworld: Gyere csak, gyere,!:))) (2013.01.22. 14:12) "Winter Wonderland"
  • Esztykeee: @Jucus D.: Köszi mamaszita!:)) Hát igen, csillár... hisz ismersz!:D (2013.01.14. 12:06) A rezidencia
  • Esztykeee: @Lilla Bakonyi: Köszi Blümchen, hiányzol, puszi!:) (2013.01.14. 12:03) Visszatérés Münchenbe

Kölni karnevál :)

2013.02.12. 17:37 | Esztykeee | Szólj hozzá!

Szia Mindenki,

épp jól megérdemelt 6 napos szabadságomat töltöm és végre valahára volt egy kis időm kirúgni a hámból, amit természetesen az immár 4 éve hagyományként tündöklő kölni karneválon tettem, természetesen elválaszthatatlan kisbarátnőmmel, Sárával.:)

Tudom, hogy sokan nem értik a karnevál-függőségemet, nekik azt üzenem, hogy egyszer végre jöjjenek el velem, és meglátják, hogy mekkora óriási móka ez, és utána az ember arcáról hetekig nem lehet letörölni a vigyort a rengeteg élmény miatt!:) Annyira vártam már ezt a hétvégét, hogy el nem tudom mondani, és annyira szükségem volt már rá, mert nagyon fáradt és kimerült voltam mostanában és kellett már egy kis nagy pörgés meg dínom-dánom.:)

Egész költséghatékonyan ki tudtuk hozni egyébként a kis hétvégi kiruccanásunkat, az oda-vissza utat telekocsival (itt úgy hívják, hogy mitfahrgelegenheit) oldottuk meg, ami fejenként összesen 60 EUR volt, szállást meg nagyon ügyesen találtunk ingyen couchsurfingen. Repülő meg vonat 200 EUR-nál kezdődött, szóval azt kilőttük rögvest, és bevállaltuk cserébe az 5-6 óra kocsikázást, ami odafelé egyébként 8 lett az óriási dugó meg szakadó hó miatt, de hála az égnek épségben megérkeztünk olyan este 10 körül és utána bele is tudtuk magunkat vetni az éjszakába. Szállásadónkat mint említettem couchsurfingen találtuk. Csillió embernek írtunk egyébként, de hát kb. mindenkinek a lakása tele volt barátokkal/ismerősökkel, de aztán szerencsére ettől a Sven nevű fiútól pozitív választ kaptunk, sok pozitív vélemény is volt róla írva az adatlapján, szóval biztosak voltunk benne, hogy nem lőhetünk vele mellé. Nagyon kedves, intelligens, illedelmes, udvarias srác volt, nem egy partyállat, de azért becsületesen végigtolta velünk a péntek estét. Nem tudta mire vállalkozik, másnap inkább otthon is maradt aludni, azt mondta, hogy ehhez ő már nagyon öreg.:D /Hozzáteszem 28 éves a lelkem:)/ De összességében megacuki volt, és ezúton is puszi&pacsi neki, hogy befogadott minket.:)

Sáriban egyébként emberemre találtam rendesen a bulizást illetően is, reggel hatig tomboltunk mindkét este, zseniális volt, annyit nevettünk meg táncoltunk meg persze fürtökben lógtak rajtunk a pasik mindenhol, nem is értettük, a kisbarátaink is szétröhögték magukat.:)) Gondolom láttátok a képeket FB-on, magukért beszélnek, ha meg esetleg elmulasztottátok, akkor hajrá!:D

Ugye nekem van egy kedvenc kocsmám Kölnben, Engelbätnek hívják, és az eddigi karneválokat kb. ott töltöttem ... na hát ez idén se volt másképp, de most a Sárival azért megnéztünk 1-2 más helyet is, és egyébként megnyugodva tapasztaltam, hogyha valamilyen oknál fogva bezárna az Engelbät, akkor is lenne hova menni.:)) (Mondjuk nem biztos, hogy megtalálnám még egyszer azokat a bárokat, ahova betértünk, az is hozzátartozik az igazsághoz...:D) Szóval az Engelbät azért jó, mert gyakorlatilag évek óta van egy törzsközönsége, meg a pultosok is mindig ugyanazok, tehát olyan már, mintha hazamennék oda, tele van ismerős arcokkal mindig, arról nem is beszélve, hogy tartós barátságok is kialakultak egyesekkel az évek alatt, és olyan jó ezeket az embereket mindig újra látni az egész éves telefonos/skype-os/emailes kapcsolattartás után. Sajnos kedvenc Chantalom idén magánéleti problémák miatt nem vett részt a karneválon, és inkább elutazott, de a közös barátaink ott voltak, bár nagy sajnálatomra idén nem nőnek öltözve, mert azt mondták, hogy az Chantal nélkül nem az igazi. Én egyébként idén újra a tavaly jól bevált Robin Hood jelmezemet vettem elő, Sári meg megkapta a vicces dirndl-ömet péntekre, szombatra meg vett egy ördög-szettet ami kiválóan ment a tűzpiros rucijához.:) 

Vasárnap még együtt ebédeltünk a srácokkal, aztán 3-kor indultunk is haza. Az ebéd nagyon viccesen kezdődött egyébként, mert a srácok közül az egyiket (Anettem, a Csatost!:'D) én még életemben nem láttam jelmez (csini szőke paróka csitcsatokkal,piros miniruci,hozzáillő retikül:D) nélkül, és illedelmesen bemutatkoztam neki amikor megérkeztünk, hogy helló, Eszter vagyok. Erre ő is illedelmesen nyújtotta a kezét, hogy tudom, én meg Sven. Mondom az tökjó, én meg Eszter. Erre megint mondja, hogy tudja, mert ő meg SVEN (és ezt már nagyon nyomatékosan mondta), és ekkor leesett, hogy tejóéééég, de hisz ez a Csatos, és annyira nevettünk, hisz az életben fel nem ismertem volna, mert egy full normális, jól öltözött, magas, szemüveges, intellektüell pasi állt velem szemben a karneváli csinibaba után.:)) 

Ebéd közben megbeszéltük velük, hogy jönnek hozzánk Oktoberfestelni, alig várom, az is biztos óriási móka lesz, velük pláne!:) Na meg Michael barátom újabb szíves new york-i invitálása kapcsán szöget ütött a fejünkben egy esetleges new york-i szilveszterezés gondolata, mal schauen, mennyire menő lenne már!:)

Amióta hazajöttünk azóta én főleg nem csináltam semmit, hanem végre pihenek, ma főzőcskéztem is (igen. én, főzőcskéztem, és jelentem nagyon finom volt: tárkonyos-petrezselymes-citromos vajban sült csibi sült krumplival, hoppá!:D), holnap meg nyakamba veszem kicsit a várost, hátha addigra már nem fog vízszintesen szakadni a hó, mint ma egész nap.

Majd még jelentkezek a héten, addig is mindenkit milliószor pusszantok! 

DSCN0255.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bajorkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr165076116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása