München, Te csodás :)

Friss topikok

  • Pszicholand: huhh, jó sok esemény :-) a tetőtéri lakáshoz sok sikert, laktunk olyanban, hááát macerás volt a sz... (2013.05.30. 18:51) Pakolás, költözés, ősz, stb.
  • Esztykeee: @Anett Sipos: újrakezdteeeeeem:)) Millpussz Bébikém! (2013.05.09. 11:28) Közvélemény-kutatás
  • Esztykeee: @girlaroundtheworld: Gyere csak, gyere,!:))) (2013.01.22. 14:12) "Winter Wonderland"
  • Esztykeee: @Jucus D.: Köszi mamaszita!:)) Hát igen, csillár... hisz ismersz!:D (2013.01.14. 12:06) A rezidencia
  • Esztykeee: @Lilla Bakonyi: Köszi Blümchen, hiányzol, puszi!:) (2013.01.14. 12:03) Visszatérés Münchenbe

A rezidencia

2013.01.04. 14:32 | Esztykeee | 4 komment

Sziasztok!

Ahogy ígértem, nagyjából elhárítottam a káoszt és csináltam pár képet a szobámról, amiket meg is osztok Veletek. Nekem nagyon tetszik, kis kedvesen, kényelmesen van berendezve, abszolút otthon éreztem magam az első pillanattól kezdve, szeretem az ilyen kuckós megoldásokat.

Viszont amin már a koliban is elképedtem anno, hogy a németek valamiért nem használnak függönyt, nem is értem. Szóval várom az ötleteket hogy szereljek fel valami függönyszerűt az ablakomra!:) /Jelenleg úgy oldom meg, hogy a párnákat felállítom, azok legalább az ablak felét eltakarják.:D/

A másik kedvencem a csillár, ha nem mentem neki 100-szor az elmúlt 3 napban, akkor egyszer se.:)) 

Nya de most lassan kimerészkedek már a lakásból, hátha sikerült elállnia az esőnek, elég lesz az már szerintem, tegnap este óta szakadt... 

Puszi Nektek! :)

DSCN0032.JPG

DSCN0037.JPG

DSCN0034.JPG

DSCN0036.JPG

DSCN0035.JPG

DSCN0039.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bajorkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr354997880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagladio 2013.01.06. 12:15:47

Hallo, hallo, Miss Germania!
Mit gondolsz, megölnének érte, ha apró facsavarral felerősítenél egy kis függönyt? Mert tutira van a környéken Jysk, Ikea, Obi, vagy valami hasonló, ahol találnál "hozzávalókat", s nem nagy ördöngösség feltenni. Tök cukikat is kapni! Vagy sötétítőre gondoltál? Én is megőrülnék függöny nélkül...
De tényleg szupi a szobád! :D
Úgy örülök Neked, hogy ott lehetsz! Mesélj még, mesélj! :*
Puszik

Jucus D. 2013.01.08. 20:28:11

Nagyon nagyon szép szoba és tök otthonos :) Kuckós tényleg... Csillár :DD

Esztykeee 2013.01.14. 12:06:14

@bagladio: Szija Orsika! Hát mivel csak 3 hónapig lakok itt, így nem állok neki semmit felszerelni, végülis kibírom függöny nélkül, annyira nem látnak be, az ágyamra pl. semmiképpen:) Felállítom a párnákat, aztán jól van az!:D
Gyere majd látogatóba, megtámadhatjuk Mr. Fantastit is! :))
Pussz

Esztykeee 2013.01.14. 12:06:52

@Jucus D.: Köszi mamaszita!:)) Hát igen, csillár... hisz ismersz!:D
süti beállítások módosítása