München, Te csodás :)

Friss topikok

  • Pszicholand: huhh, jó sok esemény :-) a tetőtéri lakáshoz sok sikert, laktunk olyanban, hááát macerás volt a sz... (2013.05.30. 18:51) Pakolás, költözés, ősz, stb.
  • Esztykeee: @Anett Sipos: újrakezdteeeeeem:)) Millpussz Bébikém! (2013.05.09. 11:28) Közvélemény-kutatás
  • Esztykeee: @girlaroundtheworld: Gyere csak, gyere,!:))) (2013.01.22. 14:12) "Winter Wonderland"
  • Esztykeee: @Jucus D.: Köszi mamaszita!:)) Hát igen, csillár... hisz ismersz!:D (2013.01.14. 12:06) A rezidencia
  • Esztykeee: @Lilla Bakonyi: Köszi Blümchen, hiányzol, puszi!:) (2013.01.14. 12:03) Visszatérés Münchenbe

One night at Angelo Hotel Munich Westpark :)

2013.01.09. 22:01 | Esztykeee | Szólj hozzá!

Hallöchen,

végre eljöttek a délelőttös műszakos napok, egyértelműen sokkal jobb, mint a délutánozás, attól függetlenül, hogy fél 6-kor kell érte kelnem, de így legalább szabad a délutánom, tudok ügyeket intézni, ide-oda szaladgálni, (kisbarátnőim kedvéért: szép német fiúkkal találkozni :D) stb. Nem tudom, Ti hogy vagytok/volnátok vele, de én speciel ha délre, vagy egyre megyek dolgozni, nekem az égvilágon semmihez nincs kedvem délelőtt, sokáig aludni viszont nem tudok, szóval mire beérek dolgozni már nem vagyok olyan fit, mint reggel, este 10-re meg már rendesen tönkremegyek.:) Na de majd megszokom, öröm az ürömben, hogy éjszakás műszakozni nem kell legalább, nem vagyok benne biztos, hogy azt túl jól viselném.:) 

Ma tehát 7-re mentem dolgozni, de csak 1-ig voltam, mert délután részt kellett vennem egy előadáson az infekcióvédelmi törvényről, amivel a higiéniai standardokat akarják Németországban javítani, és aki a vendéglátásban/szállodaiparban dolgozik, azoknak kötelező szerezni egy közegészségügyi hivatali igazolást arról, hogy végigült egy ilyen rendkívül érdekes előadást. Egyébként nem adják könnyen, egy néni járkált fel-alá, hogy mennyire figyelünk a film közben, és a végén simán kivágott igazolás nélkül gy fickót, mert az végigaludta azt. Meg valakit, aki játszott a mobilján, szintén megfenyegetett. Vasszigor van itt gyerekek, még jó, hogy én jól viselkedtem!:)) Még egyszer jönni amúgy nem annyira költséghatékony, mert 14 EUR-ba került ez az 1 órás móka, amit nem ám a munkáltató fizet, hanem a dolgozó.

Őszintén szólva nem kicsit örültem a rövid napnak, mert a tegnapi annál hosszabb volt, ugyanis a Sárinak köszönhetően részt vehettünk egy próbaestén az "Angelo Hotel Munich Westpark"-ban, ahol Sárink a szobafoglaláson dolgozik. Ez a legújabb szállodája ennek a szállodaláncnak, és kaptak egy olyan lehetőséget a dolgozók, hogy mindenki eltölthet itt egy éjszakát vacsival+másnap reggelivel tesztelés gyanánt, na meg mindenki hozhatott +1 főt, ami jelen esetben ugye szerencsére én voltam. Kösziköszi!:)  9-ig dolgoztam, utána átsuhantam a 6-os metróval Münchenen, kicsivel több, mint fél óra alatt oda is értem, és lepakolás után kezdődött az eredetileg 4, de nekünk sajnos csak 3 fogásos menü (én balga képeket nem csináltam a kajákról, mert nem akartam a Sárit beégetni a kollégái előtt, de higgyétek el, hogy csodaszép volt mindegyik.:D): 

  • először jött egy kis libamáj birsalmával, salátával, balzsamecettel
  • aztán valamilyen incsi-fincsi krémleves (még a kis gasztrobloggerina se tudta megfejteni miből volt) garnélarákkal
  • főételként jó kis steaket tálaltak lila(!) krumplival meg valami répás cuccal
  • a desszert pedig valami brutál finom csokifelfújt lett volna, de mire az utolsó fogáshoz értünk bezárt már a konyha, és így erről sajnos lemaradtunk

Annyi hozzáfűznivalóm lenne még a menühöz, hogy NYAMMMMMM! :))

Vacsi után beváltottuk az ingyenes italbónunkat még a bárban egy martinire, illetve gin-tonicra, elröhögcséltünk egy darabig az emberekkel, aztán nyugovóra tértünk a pompás kis lakosztályunkban, ami nyilván "csak" egy standard szoba, de nagyon kis tip-top, meg is mutatom:

2013-01-08 23.49.04.jpg

Végül, mivel én reggel 6.15-kor elhagytam az egységet, hogy beérjek dolgozni, és lemaradtam volna a reggeliről, így voltak olyan tündérek és összeállítottak nekem indulásra egy szeretetcsomagot 2 szendviccsel, sok gyümölccsel és kávéval, ezúton is puszi&pacsi érte!:)

A mai nap további jó híre, hogy találtam egy megfelelő mobilszolgáltatót, ahol kedvező áron tudok majd előfizetést kötni: 19,90 EUR a havidíj, ebben pedig korlátlan (!) beszélgetés foglaltatik bármelyik német hálózatba, korlátlan (!) internethasználat, és további 5 EUR-ért korlátlan (!) SMS bármelyik német hálózatba ... tehát a vége havonta 24,90 EUR, szerintem abszolút megéri, otthon se volt kevesebb a számlám, sőt... Annyi, hogy a szerződést még nem tudtam megkötni, mert német bankkártya szükségeltetik hozzá, ami pedig még nem jött meg akkor amikor én az üzletben jártam, de mire hazaértem, már itthon várt, szóval holnaptól végre újra lesz német számom, yay!:)) A telefonszámomat azért itt csak nem írom meg, de majd akit érdekel, annak elküldöm privát üzenetben.:)

Oh és volt még egy extra pompás hír mára, elsősorban Schäffer Anik és Fejér Zuzu figyelmébe ajánlom: van itt a házunktól 1 percre egy kis sushi-s, amit egy japán bácsi üzemeltet, és a kedvenc lakótársam (a kézilabdás barátom barátjának a barátja :D) előszeretettel látogat, és ma megkérdeztem Adamot (lakótárs), hogy amúgy mégis milyen árak vannak itt lent, és elvileg 5 EUR-ba kerül 18 db maki!:)) Meg is beszéltük rögvest, hogy holnap ott vacsorázunk, állítólag nagyon finom, szóval alig várom!:)

Nos, ennyi voltam mára, közel van az a holnap reggeli 6.30-as műszak nagyon...

2 bónuszképpel búcsúzom, mert ma végre kisütött a nap, millpusz Mindenkinek!:))

2013-01-02 12.24.51.jpg

2013-01-09 15.24.09.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bajorkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr285008822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása