München, Te csodás :)

Friss topikok

  • Pszicholand: huhh, jó sok esemény :-) a tetőtéri lakáshoz sok sikert, laktunk olyanban, hááát macerás volt a sz... (2013.05.30. 18:51) Pakolás, költözés, ősz, stb.
  • Esztykeee: @Anett Sipos: újrakezdteeeeeem:)) Millpussz Bébikém! (2013.05.09. 11:28) Közvélemény-kutatás
  • Esztykeee: @girlaroundtheworld: Gyere csak, gyere,!:))) (2013.01.22. 14:12) "Winter Wonderland"
  • Esztykeee: @Jucus D.: Köszi mamaszita!:)) Hát igen, csillár... hisz ismersz!:D (2013.01.14. 12:06) A rezidencia
  • Esztykeee: @Lilla Bakonyi: Köszi Blümchen, hiányzol, puszi!:) (2013.01.14. 12:03) Visszatérés Münchenbe

Ria Ria Hungária! :)

2013.05.11. 20:51 | Esztykeee | Szólj hozzá!

Aki ismer, az tudja, hogy mennyire nagyon imádom a kézilabdát, szóval gondolom senki nem lepődik meg azon, hogy egy külön bejegyzéssel szeretnék tisztelegni a GYŐRI ETO előtt, akik ma MEGNYERTÉK a női kézilabda Bajnokok Ligáját!:)

Bár sajnos nem találtam épkézláb stream-et, ahol nézni tudtam volna a meccset, de azért rettenetesen szurkoltam a lányoknak, hiszen 7 elveszített BL döntő után annyira, de annyira megérdemelték a győzelmet! Szóval 1999 után újabb BL győztes csapatunk van, jeeeee!:) 

270957_607572829255592_937823621_n.jpg

A kép forrása: https://www.facebook.com/foto24

Bízom benne, hogy egyszer végre az MKB Veszprém számára is eljön az idő, és átélhetik ezt a - gondolom - földöntúli örömöt, amit most a győri csajok érezhetnek. Hiszen ők is zseniálisak! 

Ezt már a kézilabda VB idején is írtam, hogy botrány szentimentális vagyok Magyarországgal kapcsolatban, amióta külföldön élek, most is elég rendesen elpityeredtem, olyan nagyon büszke vagyok, hogy ilyen csodálatos sportolóink vannak.:) A múltkori Veszprém-Kiel meccsel kapcsolatban teremtettem le kicsit az egyik itteni barátomat, aki nyilván a Kielnek szurkolt, majd amikor veszítettünk és ezzel együtt nem jutottunk be a 4-be nyilván jött a "háháhá, én megmondtam, hogy kiestek" szöveg. Engem nagyon megviselt a kiesés, hiszen nem feltétlenül rajtunk múlott, de hát ugye a sportdiplomáciánk is zseniális, mint minden más, és ez ellen nem sok mindent lehet tenni, Lényeg a lényeg, hogy szépen kiakadtam, és mondtam neki, hogy neki fogalma sincs milyen egy kicsike országból jönni, ahol van 1-2 csapat, meg néhány sportoló, akik kiemelkedőek, és az egész ország teljes szívvel, egy emberként szurkol nekik, és ahol óriási dolgot jelent egy olimpiai érem vagy bármilyen nemzetközi kupa/verseny megnyerése. Náluk van csillió csapat, sportoló, akiknek drukkolni lehet, agyba-főbe nyerik az érmeket mindenhol, nekik nem nagy dolog egy BL cím elvesztése, majd nyer valami más csapat valami más nagy trófeát úgyis. Kicsit el is szégyellte szegénykém magát és mondta, hogy ebbe tényleg nem gondolt bele, és mostantól (vagyis hát sajnos csak a következő szezontól) a Veszprémnek fog szurkolni, mert azt azért elismerte, hogy tényleg szuperjó csapat.:)

Noshát, még egyszer teljes szívből GRATULÁLOK az ETO-nak, zseniálisak vagytok lányok, és bár nyilván sose jut el hozzá, de azért nagyon boldog születésnapot kívánok Görbicz Anitának, Édesapám nagy kedvencének! :)

RIA, RIA, HUNGÁRIA! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://bajorkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr625295679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása